מידע מקצועי

הכול מסתכם כמובן בהשראה! הבלוג שלנו משתנה ומתרענן באופן יומי, כל המאמרים מורכבים מתובנות חשובות ולקוחות מעשיים, ואנחנו ממליצים להגיב ולשתף את הפרספקטיבה שלך על הנושאים.

למידע נוסף ופגישת ייעוץ
הצטרפו אלינו במדיה

מנטרל ריחות רעים תעשייתי למשרדים ומפעלים

היום בעולם המודרני, לפעמים קשה לנו להבדיל בין הבית שלנו ובין מקום העבודה. בסוף, אם תחשבו על כך, תגלו כי אנחנו מבלים שעות רבות בעבודה, יותר מאשר כל מקום אחר. אלא שבניגוד לבית שלנו, עבורו אנחנו קונים נרות ריחניים לטיהור הבית, משקיעים שעות בבחירה בין מפיץ ריח אחד לשני, מחפשים את המוצר שסופג ריחות רעים בצורה הטובה ביותר, מקום העבודה מקבל הרבה פחות תשומת לב.

מערכות סינון אוויר לתעשייה ומפעלים

אנחנו נוטים לשכוח עד כמה חשובה איכות האוויר סביבנו עד שהיא נפגעת ופוגעת בנו. ידעתם שאיכות אוויר לקויה עלולה להוביל לכאבי ראש וחולשה במקרה הכי טוב שלה ואף לספיגת רעלים מסוכנים בגוף במקרה הרע? מערכות סינון אוויר קמו בדיוק בשביל זה –  כדי לסנן את האוויר מחלקיקים שעלולים להזיק, נטרול ריחות רעים ושמירה על סביבת עבודה בטיחותית.

מערכות סינון אוויר לממד

מערכות סינון אוויר נועדו להבטיח לנו אספקה סדירה וקבועה של זרימת אוויר נקי במרחב המוגן שלנו, ובכך לפטור את הנמצאים בחדר הממד מהצורך לחבוש מסכות אב"כ. כך, תתאפשר לכל השוהים בחדר האטום – כולל תינוקות, קשישים וגם בעלי חיים – נשימה טבעית ובטוחה.

חיטוי נגד קורונה – מפעלים ומשרדים

מפעלים ומשרדים מעסיקים מספר רב של עובדים אשר שוהים בחללים ממוזגים ואטומים לאוויר החיצוני. איכות האוויר בחלל משפיעה על העובדים, המבקרים והבעלים של העסק במשרדים או במבנה המפעל, זאת בנוסף לריחות, אדים וגזים הנפלטים מהמכשירים השונים הפועלים בחלל באופן שוטף. מערכות מיזוג אוויר
דילוג לתוכן