מערכות סינון אוויר לתעשייה ומפעלים

תחומי פעילות
למידע נוסף ופגישת ייעוץ
הצטרפו אלינו במדיה

אנחנו נוטים לשכוח עד כמה חשובה איכות האוויר סביבנו עד שהיא נפגעת ופוגעת בנו. ידעתם שאיכות אוויר לקויה עלולה להוביל לכאבי ראש וחולשה במקרה הכי טוב שלה ואף לספיגת רעלים מסוכנים בגוף במקרה הרע? מערכות סינון אוויר קמו בדיוק בשביל זה –  כדי לסנן את האוויר מחלקיקים שעלולים להזיק, נטרול ריחות רעים ושמירה על סביבת עבודה בטיחותית.

מערכות סינון אוויר הן דבר בסיסי הן בבית פרטי בממ"ד, והן במפעלים ומוסדות, והן צריכות להיות מותקנות מהיום הראשון. כל זמן בו אין סינון אוויר בעסק שלכם – הנכם מסכנים גם את בריאות העובדים וגם את בריאות הלקוחות שלכם. על מנת לבצע תכנון יעיל ונכון והתקנה מקצועית ואיכותית של מערכת סינון האוויר, פנו למומחה בעל ניסיון רחב בתחום.

אנו ב MSGROUP מחזיקים בטכנולוגיה ייחודית וירוקה, המאפשרת חיטוי תעשייתי כמו גם חיטוי משרדים, חיטוי מפעלים, חיטוי מוסדות, וגם כן חיטוי נגד קורונההטכנולוגיה מאושרת על ידי ה- FDA האמריקאי אשר הכריז כי הטכנולוגיה החדשה שלנו מנטרלת ב99.9% את הווירוסים הנמצאים בכלל חלל האוויר. כמו כן, שימוש בטכנולוגיה מאפשר גם נטרול ריחות רעים אשר יכולים להגיע מתעלות מיזוג אוויר, וכל זאת- מבלי להוציא אף עובד מהמשרד.

האם מערכות סינון אוויר יכולות להביא למניעת זיהומים אוויריים ?

זיהום אוויר זהו שם כולל למצב בו נוספים לאוויר חומרים כימיים וביולוגיים אשר אינם נכללים בהרכבו הטבעי, או לחלופין- שכמותו של מרכיב הנכלל בהרכבו הטבעי עולה יתר על המידה. המילה "זיהום" משקפת את העובדה שחומרים אלה מזיקים, במידה כזו או אחרת, לחי ולצומח.

ארגון הבריאות העולמי הגדיר ב-2019 את זיהום האוויר כאיום הסביבתי הגדול ביותר על בריאות הציבור.

בעקבות נגיף הקורונה שנכנס השנה לחיינו בלי הודעה מוקדמת, איומים ביולוגיים החלו לתפוס חלק נרחב מהתנהלות היום- יום שלנו והמודעות לגבי חשיבות סטרילית ושמירה על היגיינה הפכו להיות ערך עליון. כאשר מדובר במקומות גדולים וסגורים כמו מפעלים, השמירה על הסטריליזציה וההיגיינה נהפכה להיות חשובה פי כמה וכמה.

במקומות גדולים ותעשייתיים אשר מתקהלים בהם אנשים- היווצרותם של וירוסים וחיידקים יכולה להיות בעייתית ומסוכנת לבריאותנו. חיטוי תעשייתי כמו חיטוי מפעלים, חיטוי מוסדות, נטרול ריחות והשמדת וירוסים וחיידקים במקומות גדולים נשמע כמו עניין לא פשוט לביצוע בשל העובדה שמדובר בחללים גדולים, אך רמת החשיבות שיש לאוויר הנקי שאנו נושמים עולה על כך בכמה וכמה רמות, וחשוב ביותר לשמור על טיהור וחיטוי כמה שניתן במקומות אלו.

בטיחות בריאותית באה לידי ביטוי בראש ובראשונה באמצעות מסנני אוויר תקינים, הנדסה מותאמת והגנה קבועה. הצורך העולמי בסינון אויר ובמערכות סינון אוויר לתעשייה נהיו נפוצים ודחופים יותר לקיום בקרב מעסיקים רבים. MSGROUP כאן כדי לשמור על הבריאות שלכם ושל עובדיכם ברמה הגבוה והמקצועית ביותר, ועם זאת אחראית על פיתוח מוצרים מתקדמים אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות והFDA-  ומאפשרים חיטוי מקומות תעשייתיים באופן המקצועי והאיכותי ביותר.

מנהלי עסקים ואחריותם לבטיחות ביולוגית

אנו מבינים שנגיף הקורונה לא עומד להעלם בקרוב, מה שמביא מקומות רבים להתקין מערכות בטיחות ביולוגיות אשר יכולות לשמור על העובדים והלקוחות הנמצאים במקומות סגורים. במקומות תעשייתיים קיים סיכון הדבקה בנגיפים ברמה גבוהה יותר. חללים סגורים כמו משרדים, מסעדות, מרפאות ומפעלים, אשר מאווררים על ידי תעלות מיזוג אוויר מרכזיות, מביאים להתפשטות גדולה יותר של נגיפים וחיידקים בקרב הנמצאים בחללים אלו.

בלי לשים לב, אנשים מבלים את רוב שעות היום שלהם במקום העבודה ולמרבה הצער רק לעיתים נדירות מקומות העבודה כמו גם מפעלים ומוסדות מקפידים על ניקוי וחיטוי יסודי של חיידקים ווירוסים המתפשטים באופן שוטף בחלל. עליכם- מנהלי ובעלי המקום, מוטלת האחראיות הבלעדית לשמור על בריאותם של העובדים והלקוחות בזמן שהם נמצאים במקום העבודה שלהם. חברת MSGROUP מתמחה בתחום של הפחתת עומס ביולוגי באוויר ובכך מקטינה את הסיכוי של הדבקות בווירוסים, בין היתר גם נגיף הקורונה.

יתרונות במערכות סינון אוויר לבית ולעסק

אנחנו אמנם לא מודעים לכך במיוחד, אך לתכנון מערכת סינון אוויר נאותה ישנה חשיבות גבוהה כאשר מדובר בכל דבר- מממ"ד, עד למסעדה או מפעל. תפקידי מערכת סינון יכולים להיות עבור נידוף שמן מאוויר המטבח, טיהור עשן מחללים סגורים (לרוב מסיגריות), מגרשי חנייה תת קרקעיים, מתקני ייצור ועוד.

בנוסף מערכות סינון אוויר מאפשרות אידוי כימיקלים אשר נפלטים לחלל האוויר. מדובר בכימיקלים הנפלטים בשירותים או כתוצאה משימוש בכל מני חומרים כמו דבק, צבע, חומצות, חומרי ניקוי, מעבדות ועוד.

גם החלפה של אוויר חם באוויר רגיל חשובה לא פחות. מדובר בהוצאת אוויר חם הנוצר עקב פעילות מכונות, תנורים ומתקני קיטור.

חשיבותן של מערכות סינון אוויר היא רבה ואינה מוערכת מספיק. זאת משום שהן מבטיחות את הסדרתו של אוויר נקי במרחב העבודה והמגורים שלנו. לעיתים קרובות, אנו לוקחים אותו כמובן מאליו, אך האוויר שאנו נושמים משמעותי מאוד לתפקוד היום-יומי שלנו.

מערכות סינון האוויר הללו אלו מתאימות למגוון רחב של עסקים וגם לקוחות פרטיים. לצורך העניין, ניתן להתקין את מערכות הסינון הללו במפעלים תעשייתיים שונים. במילים אחרות ובזכות קיומן של  מערכות הסינון, ניתן לסנן אוויר רווי בשמן, וכמו כן לסנן אוויר מעשן המגיע מעבודות ריתוך.

עם כל זאת- מערכות סינון האוויר מיועדות גם לבתים ולממ"דים. כלומר, על ידי התקנה של מערכת כזו, האנשים הנמצאים במרחב המוגן יוכלו לנשום בקלות. בנוסף, מערכת זו יכולה לסייע בכניסת אוויר ובתחלופה ראויה של פחמן הדו-חמצני שאנו גם ככה פולטים.

מדוע חשוב להקפיד על חיטוי תעשייתי?

ווירוסים הם חלקיקים קטנים אשר נמצאים בחלל האוויר. ישנה כמות כנראה אינסופית של ווירוסים בעולם אשר לחלקם בני אדם רגישים יותר ולחלקם פחות. כאשר אנו מדברים על חיטוי תעשייתי אנחנו לא בהכרח מתכוונים דווקא לחיטוי נגד ווירוסים שעלולים לפגוע בנו. חיטוי תעשייתי יכול להיות גם עבור חלל בו שומרים מוצרי מזון, או במקרה של חיטוי למפעלים, מדובר על חיטוי שתפקידו להגן על הציוד וכדומה.

הבעיה בחיידקים  היא שאנחנו לא רואים אותם. מדוע זו בעיה? כי לא פעם אנחנו כמנהלים, שוכחים לטפל בהם ולהכיר בהם כמפגע בטיחותי ובריאותי לכל דבר ועניין. במובן מסוים, טוב שנגיף הקורונה בא לחיינו. כך הוא הפך את כולנו למודעים יותר ומכירים באותם ווירוסים בלתי נראים אשר יכולים, מסתבר, להביא ללא מעט נזק. MSG GROUP ישראל היא חברה לבטיחות ביולוגית אשר משווקת טכנולוגית הידרוקסיל להגנה קבועה בחללים סגורים. טכנולוגיית ההידרוקסיל היא למעשה טכנולוגיה אשר מטרתה לנקות את האוויר מאיומם של אותם ווירוסים מסתוריים. בין היתר, הטכנולוגיה שלנו יכולה להגן עליכם ועל העובדים שלכם גם נגד קורונה.

המוצר החשוב ביותר שקיים ברשותנו הוא האוויר שלנו לנשימה. בזכותו ובאמצעותו אנו מצליחים לבצע מגוון רחב של משימות בסבלנות הדרושה לכך. למרות זאת, ככל שחולפות השנים, נדמה כי האוויר שאנו נושמים מזדהם כל הזמן יותר ויותר. בהתאם לזאת, בין אם מדובר במקום עבודתכם או ממ"ד ביתכם- רצוי להסתייע בפתרונות אוורור מומלצים כמו מערכות סינון אוויר מוקדם ככל הניתן.

מעוניינים גם אתם בפתרון זה? אם כך- אנו בMSGROUP נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את הטכנולוגית הידרוקסיל היעילה והעדכנית ביותר שלנו.

השימוש בטכנולוגיית ההידרוקסיל שלנו מעניקה עבורכם ועבור העסק שלכם את החיטוי האיכותי והיעיל ביותר עבור המקום שלכם ללא צורך בהוצאת העובדים והפסקת שגרת העבודה. אנו מתמחים בעולם של חיטוי משרדים, חיטוי מפעלים, חיטוי מוסדות וכמו כן, בידינו מערכות אוורור העשויות מחומרים טבעיים, בגדלים שונים אשר מותאמים לכלל הצרכים. אנו מבטיחים להעניק לך את השירות המקצועי ביותר אשר יעניק לעובדיכם את איכות החיים המגיעה להם.

כיום מוסדות רבים נהנים מהטכנולוגיה הייחודית שלנו אשר מותקנת בשלל מקומות, מבתים פרטיים ועד מוסדות ומפעלים. במידה וברשותכם עסק ואתם מבינים את הערך החשוב של שמירה על בריאות העובדים והלקוחות שלכם- אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ולהעניק לכם ראש שקט.

דילוג לתוכן