מנטרל ריחות רעים תעשייתי למשרדים ומפעלים

תחומי פעילות
למידע נוסף ופגישת ייעוץ
הצטרפו אלינו במדיה

היום בעולם המודרני, לפעמים קשה לנו להבדיל בין הבית שלנו ובין מקום העבודה. בסוף, אם תחשבו על כך, תגלו כי אנחנו מבלים שעות רבות בעבודה, יותר מאשר כל מקום אחר. אלא שבניגוד לבית שלנו, עבורו אנחנו קונים נרות ריחניים לטיהור הבית, משקיעים שעות בבחירה בין מפיץ ריח אחד לשני, מחפשים את המוצר שסופג ריחות רעים בצורה הטובה ביותר, מקום העבודה מקבל הרבה פחות תשומת לב.

אבל עם יד על הלב, מי לא חושב שלמשרד שלו לא יזיק מנטרל ריחות רעים? מי לא מרגיש במפעל בו הוא עובד, שאולי הגיע הזמן לנקות אותו, להעביר אותו חיטוי יסודי ולשחרר את העובדים מהריחות הלא נעימים והעובש שמעלים הקירות? אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לדאוג לחיטוי וטיהור מקום העבודה שלכם, אתם ממש לא לבד.

לא פעם אנחנו פוגשים בבעלי מפעלים, מוסדות ומשרדים שנמנעים מלהביא צוות שידאג לחיטוי וטיהור האוויר בצורה מסודרת אחת לכמה זמן. האמת היא שאנחנו לא מאשימים אותם. לוח הזמנים העמוס לעייפה לעיתים מונע מאתנו לדאוג לדברים חשובים שאנחנו לא תמיד שמים אליהם לב. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבוצת MSGROUG היא המשווקת הבלעדית של טכנולוגיית ODOROX. מדובר בטכנולוגיה ירוקה בשימוש הידרוקסיל, ייחודית, המאפשרת טיהור וחיטוי של מפעלים, מוסדות ומשרדים ללא הפצה של חומרים רעילים.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על הטכנולוגיה, על החשיבות של חיטוי המשרד ואיך כל זה קשור להפחתה של ריח לא נעים, המשיכו לקרוא.

על טכנולוגיית הידרוקסיל בקצרה

אנחנו לא נלאה אתכם. הרי מדובר בטכנולוגיית הידרוקסיל שפותחה במשך שנים על ידי צוות מקצועי של אנשי ביולוגיה, רפואה ועוד. ולכן לא נכביד בפרטים רבים. מה שחשוב לדעת הוא שהבחירה של חברת HGI האמריקאית, שאנחנו כאן בישראל המשווקים הרשמיים שלה, הייתה לייצר טכנולוגיה חדשה בשימוש הידרוקסיל שתאפשר חיטוי משרדים, חיטוי מוסדות, חיטוי מפעלים ועוד ללא הפצה של חומרים רעילים מסוכנים לסביבה ולעובדים תוך כדי התהליך.

כדי שתבינו לעומק על מה אנחנו מדברים, נשאל אתכם שאלה כמעט מצחיקה. מי מאתנו לא הזמין פעם מדביר הביתה? אתם בוודאי יודעים שכאשר אנחנו מזמינים מדביר אנחנו צריכים להתכונן ליום מחוץ לבית. זה למה? כי תהליך ההדברה משחרר חומרים רעילים שיכולים להביא לנזק לא רק לבעלי החיים אותם המדביר רוצה להשמיד, אלא גם לנו לבני האדם.

טכנולוגיית ODOROX באה לפתור בדיוק את הנקודה הזאת. הטכנולוגיה מאפשרת למעשה חיטוי יעיל ואפקטיבי של חללי עבודה שונים, בצורה אורגנית וירוקה לחלוטין, כזו שלא תפגע בעובדים לאחר מכן.

למה חשוב להפקיד על חיטוי מפעלים, חיטוי מוסדות וחיטוי משרדים?

מה זו בעצם פעולת החיטוי? כאשר אנחנו מזמינים חיטוי משרדים, חיטוי מפעלים וחיטוי מוסדות אנחנו למעשה מבקשים משהו שישמיד את המזיקים שנמצאים באוויר. זה נשמע מוזר אנחנו יודעים, אבל האמת היא, שהחיים שלנו מלאים במזיקים. בין שאנחנו רואים אותם ובין שאנחנו לא רואים אותם. למזיקים הללו, אלו שנמצאים באוויר ואנחנו לא מש מודעים לקיומם קוראים ווירוסים.

אנחנו אולי לא רואים את הווירוסים הללו כל הזמן אבל אין ספק כי הם פוגעים בנו. הדוגמא הטובה ביותר לכך פרצה אל חיינו בסערה בשנת 2020, הלוא הוא ווירוס הקורונה הקטלני שאולי אנחנו לא רואים אותו, אבל הוא שינה את חיינו במובנים רבים.

חיטוי מפעלים, חיטוי מוסדות וחיטוי משרדים באופן קבוע זו הדרך שלנו לשמור על בריאות העובדים שלנו. אמנם המאמר הזה מתייחס לתופעות הלוואי של החיטוי, זה ניטרול ריחות רעים. אבל לפני שנמשיך חשוב לנו להדגיש גם כאן כי אנחנו, בתור מנהלים אחראים לבריאות העובדים שלנו. חיטוי משרד הוא לא פריווילגיה. מדובר על צורך בסיסי שתפקידו להגן על העובדים שלנו כל עוד הם נמצאים תחת האחריות שלנו.

חיטוי משרדים מפעלים ומוסדות הוא התהליך שמנטרל את כל אותם ווירוסים ומזיקים מחלל האוויר. חיטוי כולל משטחים כמובן בלי לפגוע בפעילות השוטפת של העסק. שכן, כאמור, בניגוד לסוגי חיטוי אחרים שנמצאים בשוק, במקרה שלנו מדובר על חומר ידידותי לסביבה ולעובדים.

על חיטוי המשרד והתמורה – טיהור האוויר ונטרול ריחות רעים

אחרי שעסקנו בחלקים ה- 'רציניים' של חיטוי המשרד או המפעל, בואו נדבר שניה על רווחתם של העובדים. אין מה לעשות, אנחנו בני האדם אוהבים נוחות. באינטרנט מסתובבות אלפי הדרכות המסבירות איך לייצר סביבת עבודה לפי הפנג שוואי ועל האופן בו ריח משפיע לא רק עלינו כעובדים אלא גם על לקוחות.

זה נשמע מוזר אולי אבל חישבו על כך, כמה קשה זה להתרכז כשאנחנו נמצאים במקום שלא נעים לנו להיות בו. חללי עבודה הם המקום המושלם להתפתחות של ריחות לא נעימים, כאלו , שעם יד על הלב, מפריעים לנו לעבוד. אנחנו נמצאים בחלל המכיל לא פעם עשרות אנשים שונים ביום. כל אחד בא מהדרך עם הווירוסים שהוא מביא אתו. אם את הבית שלנו, המכיל מעט אנשים אנחנו מנקים ומטהרים כל הזמן, חישבו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לטהר את חללי העבודה המשותפים?

אז כולנו פונים לחברת הניקיון וחושבים שאם רק ינקו עוד קצת בסוף היום חלל העבודה ישתנה. אנחנו בכלל לא מעלים בדעתנו שאולי הריח הרע הוא לא תוצאה של היעדר ניקיון, אולי החלל מכיל מזיקים שאנחנו לא מודעים אליהם?

שימוש בטכנולוגיה החדשה מפחית באופן משמעותי את הריחות הרעים במשרד, במפעל או במוסד ולו רק מעצם היותו מטהר אוויר. הטכנולוגיה, הופכת את פעולת החיטוי לסופג ריחות רעים ומשאירה את חללי העבודה נעימים ומזמינים יותר.

למה כדאי לכם לבחור במוצרי PYURE מבית היוצר של HGI

  1. בגלל האיכות: כי מדובר בחומרים איכותיים. הטכנולוגיה זו טכנולוגיה מיובאת מאמריקה שעברה בדירות מחמירות על ידי צוות של אנשים מעולים בתחומם. הטכנולוגיה אושרה על ידי ה- FDA האמריקאי ומומלצת ביותר על ידי ביולוגים ורופאים.
  2. בגלל הזמן: כאמור, שימוש בטכנולוגיה חוסך לכם זמן. האמינו לנו, אין דבר מתסכל יותר לפנות משרד שלם רק עבור פעולת חיטוי שמשאירה אחריה ריח רע וכימיקלים באוויר. אצלנו, תוכלו לקבל שירות מקצועי, בטכנולוגיה חדישה, ללא פגיעה בפעילות השוטפת של העסק.
  3. כי הטכנולוגיה מתאימה לכל מקום: אצלנו לא תמצאו הפרדה בין חיטוי עסק, למשרד, למפעל או למוסד. הטכנולוגיה שלנו מתאימה לכולם. תוכלו לקבל שירות מקצועי לחללים שונים ללא ירידה באיכות המוצר. יתרה מכך, מכיוון שמדובר בטכנולוגיה ירוקה, ניתן להשתמש בה גם במפעלים שרוצים לשמור על הציוד שלהם, בחללים בהם מאוחסן מזון, במוסדות חינוכיים ולמעשה- בכל מקום.
  4. כי אנחנו כבר כאן: אנחנו גאים לומר, כי למרות שאנחנו מביאים טכנולוגיה חדשה, היא כבר נמצאת היום בשימוש. בגני ילדים, מוסדות ציבוריים עוד.

דברו אתנו

אם גם לכם יש עסק הזקוק לחיטוי, ספיגה של ריחות רעים ועוד, אנחנו מזמינים אתכם לדבר אתנו. צרו אתנו קשר עוד היום ואנחנו כבר בדרך אליכם.

דילוג לתוכן